سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
شرکت فرزانه آرمان به منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط طولاني‌ مدت و ارزشمند با مشتريان خود سیستم Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را مستقر نموده است. مدیریت ارتباط با مشتری به ما كمك مي‌كند به شيوه اي سازمان يافته، ارتباط با مشتريانمان را مديريت نموده و کلیه نیازها ودرخواست های آنها را بصورت متمرکز ثبت نماییم. همچنین کلیه اقداماتی که برای مشتری در طول دوره عمر محصول از زمان ثبت سفارش محصول تا ارسال و خدمات پس از فروش ارائه می شود،در این سامانه ثبت می گردد تا امکان پایش و ارائه خدمات بهتر منطبق با نیاز مشتری فراهم گردد.
Close